Tuesday, June 29, 2010

Halsfluss och hjärnsläpp

Det är inte lätt att blogga när man inte kan ta sig upp ur sängen. Eller när man inte kan svälja för att det känns som om man sväljer spikar, eller knäckebröd som man inte har tuggat på ordentligt. Jag känner mig lite pressad och stressad av lärarna som vill att processen ska gå lite snabbare. Får inte befinna mig i förvirringsstadiet för länge. Tills på måndag fick jag.
No offense, men glöm det. Hela helgen gick ju tok bort på grund av midsommarfirandet i Värmland.
Jag tror att jag även har hängt upp mig för mycket på det där med att ge bort. Kortet kanske egentligen handlar om ångerfullhet. Man ger bort något som man ångrar och vill ha tillbaka. Att ångra är jobbigt, det kan framkalla ångest. Som just nu, så ångrar jag att jag inte tog med mig varmare kläder till Värmland när jag sov i tält. Då hade jag kanske inte suttit här med halsfluss.
Sannolikheten för att dyka upp till handledningen i morgon känns minimal.

No comments:

Post a Comment