Friday, June 18, 2010

Ge igen för gammal ost

I torsdags gav mig korten rätt till att jävlas mera. Denna gången skulle jag färglägga någons annans bygge, utan några vidare instruktioner. Korten ger mig mer och mer makt genom att låta mig själv bestämma ut mitt offer. Det stod mellan S och Å då det var de enda som inte var där under lunchtiden. Eftersom jag hade varit och förstört lite för Å dagen innan, så fick det bli S. Sedan passade det bra då jag kunde ge igen för gammal ost. S hade ju varit och graffiti målat mina byggnader veckan innan.


Jag valde ut hennes finaste och vitaste byggnad, kyrkan tror jag att det var. Chockrosa! I efterhand så funderade jag om jag undermedvetet valde ut kyrkan då vi dagen innan i gruppen hade haft en diskussion om religion. Det kändes som om jag skändade hennes kyrka, hennes åsikt om religion som är så helt olikt min.
Eller så fanns det ingen vidare djup mening till varför jag valde kyrkan, kanske var det bara slumpen?

1 comment: