Monday, June 14, 2010

Fredagen

stannade jag hemma då jag inte mådde särskilt bra. Jag kände mig därav stressad hela helgen. Shit, jag kommer inte hinna klart, de andra kommer att ha hunnit jättelångt! Jag kommer väl även få tampas med två kort idag då jag inte fick fredagens.
Jag känner mig skit öm i kroppen efter att ha suttit på golvet hela veckan, det är kroppen som gör sig påmind om att jag börjar bli gammal och vek. Ja, pessimisten Olga har vaknat, men vad förväntas, det är måndag morgon och jag har ännu inte druckit kaffe.
Det är därför alldeles ypperligt att vi ska börja dagen med att titta på filmen The Game med Michael Douglas.

Jag minns att ha sett den när den kom ut och att den hade en tvist på slutet, men mer vet jag inte. Eller ja, jag vet att det är en David Fincher film, samma snubbe som gjorde Seven och Fight Club, så den borde vara sevärd.

3 comments:

  1. Jag minns twisten. Och att jag gillade den. Vad tyckte du?

    ReplyDelete
  2. Jag med. Åh, vad jag är avundssjuk på er Olga! Om några dagar börjar vårdarbete och bajstorkande...

    ReplyDelete
  3. Den var lika bra som jag mindes den!
    Sara! Det hade varit så mycket roligare om du hade skippat bajstorkandet och gått på sommarkursen istället! :)

    ReplyDelete