Friday, July 30, 2010

Misslyckandet

Jag är frustrerad och less. Jag har hamnat i det där misslyckande stadiet som det påstås att man måste hamna i. Jag är less på att sy, det är grymt tråkigt!

Försökte mig på det där med att brodera i hönsnät. Har haft lite svårt att få tag på taggtråd som N föreslog, så jag köpte metalltråd istället. Men aj. Jag har rivit upp mina händer, gjort hål i kläder jag har haft på mig. Fastnat. Blivit frustrerad på skiten och knycklat ihop det. Ångrat att jag slösar bort på materialet och försökt att rädda det genom att knyckla upp det. Fått därmed mer rivsår i händerna.

Så nu sitter jag, med en boll, gjord av hönsnät och jag undrar vad fasiken jag sysslar med? Kört fast och får smått panik över inte veta hur jag ska gå tillväga härnäst.

No comments:

Post a Comment